Ipkgrr Kızlar selam 38+5’teyim 2 haftadır akıntım gelmeye başlamıştı gün içinde oluyordu ancak bugün çok sıklaştı uzanır veya oturuyor vaziyette olayım ne zaman ayağa kalksam o akıntının geldıgını hissediyorum beyaz şeffaf akıntı, sizce normal mi
Ipkgrr Kızlar şimdi kasık bölgeme ağrı girdi ama uzun sürmedi eğer bu ağrı yarım saatte tekrar ederse mi doğum sancısı olduğunu anlayacağım
annesininincitanesi Ipkgrr Kuzum akıntının artması normal ama doğum sancısı yarım saatte bir olunca değil daha da sıklaşması lazım 5 dakikada 1 olmadan hastanede bile tutmuyorlar 🙏🏻
Ipkgrr annesininincitanesi canım bilgi için teşekkür ederim yok zaten amacım hemen hastaneye gitmek değil ilk hamileliğim olduğu için sancı nasıl bişi bilmiyorum mesela sadece kasıklarım ağrıdı ama iyi ağrıdı sonra geçti acaba geliyor mu sancım onu merak ettim , bide neden sancılar genelde akşam olur ki ister istemez tedirgin oluyor insan 🥲
annesininincitanesi Ipkgrr Sorma yaa benim de hep akşam oluyor geçen geceyi hastanede geçirdik ebeler 1 saatten fazla nstde tuttu düzensiz sancılarım çıktı ama açılmam ilerlemediği için ve sancılarım düzene girmediği için eve gönderdiler bana kalsa hastanede yaşıcam son gebe günlerimi 😅 her an her şey olabilir korkusuyla eve dama sığamıyorum
Ipkgrr Ay kızlar gene kasık ağrısı girdi çok tedirginim şuan doğum sancısı sadece kasıkta gerçekleşebilir mi
Ipkgrr Kızlar sancılarım çok arttı şuan hastanedeyim nsteye baglandım acıdan bayılacam doktorun gelmesini bekliyorum nolur bana dua edin