sfkynk Merhaba kızlar 12+2 rutin kontrolde bebeğimin yaklaşık bir hafta kadar önce kalbinin durduğunu öğrendim cuma günü kürtaj oldum çok üzgünüm , tek duam herkes yavrusunu sağlıcakla kucağına alsın
arzukvl sfkynk amin kuzum rabbim giden meleklerin yerini doldursun bende 1 ay önce i 12 haftalık bebeğimi kalbi durduğu için kaybettim 🥹gerçekten insan çok yıpranıyor kanadı kırılıyor seni çok iyi anlıyorum ne olursa olsun ne yaparsan yap asla unutamıyorsun dilerim allahtan rabbim anne karnına düşen tüm bebekleri hayırlısı ile kucağa almayı nasip etsin gidenlerin de yerini tez zamanda doldursun ama bak böyle düşünüyorum ben ne olursa olsun o da benim öteki dünyamın meleği rabbim büyük kurban olduğum veriyor verdiği gibi de alıyor o nu bize nasip etmesi de mucize benim mucizem olmuştu benim şimdi ise ahir meleğim diyorum sende yüreğini biraz rahatlat 🥹
sfkynk endlesslove1 çok teşekkür ederim, bir şey demediler daha önce ikiz hamileydim birinin 7 haftalıkken kalbi durdu diğeri sağlıkla doğdu
Blossommm Üzülme demek çok basit olur ama bizler senin için dua edebiliriz. Rabbim büyük.En hayırlı zamanlama ile sağlıklı bir bebek nasip eylesin.Sağlıkla kucağına al. Bu süreçte zorlandığında Allaha sığın.
Nero45 Bende Temmuz aynında kürtaj oldum 9 haftalık diye kontrole gittim 8+5 te kalbi durmuş ben hiç bir şey hissetmedim belirti yaşamadım yani ama çok zormuş Rabbim sabır versin geçmiş olsun🙏🏻
meryys sfkynk Başın sağ olsun bende 12 haftalık kızımı kaybettim ardına cumartesi ikizlerimin kalbi durmus kürtaj oldum 4 ay içinde 3 evladımı kaybettim. Rabbim yardımcımız olsun