Canım bizde 3 hafta git gel uğraştık. Doktor tam pozisyon yakalayamadı bebişimiz durmadı yani olması gereken pozisyonda. En yakında ölçümü hep sınırda çıktı fetal yaptırdık hiçbir şey çıkmadı çok şükür. Doktorumuz el kol uzunluklarına burun kemiğine falan baktığında normal çıkmıştı o yüzden içim rahattı açıkcası. Sen içini ferah tut bir şey çıkmaz Allahın izniyle 🙏🏻💐