Kızlarrrr, 37+2.haftamdayım. Normal doğum yapmak istiyorum ama bu zamana kadar balina gibi yuvarlanmaktan çok az hareket ettim, genelde yattım yoruluyorum hemen. Var mıdır önerileriniz hareket olarak yada yeme içme olarak normal doğuma destek olabilecek şeyler? Temizlik yapıp doğuran felan? Manayla evi temizlemiş olurum ile yarıyorsa kız😆 Bebeğim erkek ve baş geliş pozisyonunda. Birkaç gündür de kasılmalarım arttı ama nişan felan gelmedi. Belkide gelmiştir ama sarı geldiyse farkedemem çünkü akıntım hep sarı geliyor. Tecrübeli analar önerilerinizi bekliyorum 🥰