Cnssss00 Kızlar merhaba, 17 ekimde 4 gün önce spinal sezeryan oldum. Bugün tansiyonlarım 15-9 yada 15-10 geliyor. Yaşayan var mı? Normal mi? Yaşayanlar nasıl ilerletti süreci?