tanemm19 Kızlar az önce post açmıştım beta sonucum çıkmış 79.3 gebelik var ama dediğim gibi doktor ultrasonda rahimde kalınlaşma yok demişti. Bu zamanlarda öğrenenler ultrasonda rahimde kalınlaşma görülmüşmüydü acaba yazar mısınız
senos15 tanemm19 sen doktorlara bakma onlar gereksizz telaş yapıyor iki gün sonra tekrar kan ver canım iki katı artık olmuşsa sağlıklıdır olmamışsa kimyasal olabilir
nurssmom tanemm19 benim 1500lerde kalınlaşma görmüştü öncesinde hiç bişey gözükmedi ama kalınlaşma yok falan demedide. Sonraki gittiğimde baktı kalınlaşma var bak buraya yerleşicek dedi. Dr.lar her gebelik sağlıklı devam etmediği için ne olur ne olmaz böyle şeyler söylüyor heveslendirmemek için. Moralinizi bozmayın
tanemm19 Bir1kelebek canım geç döllenme benim çnkü gecikmemin 10. Günü bugün ovülasyando takip etmedim