mavigece425_ Kızlar 21.haftaya girdim bugün ama göbeğim çok yok bebeğin gelisimi falan da iyi ama normal mi sizce ?
Havin49_ mavigece425_ gayet normal benim ikiz olmasına rağmen göbeğim küçücük ve ikinci gebeliğim hafif armut gibi var
Nisanmomy mavigece425_ arkadaşımın 28 haftayken bile çok küçük göbeği vardı maşallah bebeği gayet sağlıklıydı. Bünyeye göre değişiyor ben 3 aylıkken 6 aylık gibi oldu 😊
Havin49_ mavigece425_ karnın kocaman olduğunda nefes alamıyorum ne zaman doğrucam diycem bacım benim daha azıcık olmasına rağmen nefesim kesişiyor astım hastasıyım bide tam çıkınca düşünemiyorum