Yucci Kızlar az önce peçeteye kahverengi minik bir akıntı geldi bata 7 gün var yerleşme kanaması olabilir mi awox test yaptım aşırı silik bir çizgi çıktı
Zeynep-92 Yucci aynı şeyleri yaşamışız ama ben test yaptım çıkmadı bişey 8 gün var günüme hayırlısı olsun hakkımızda 😊
coskun02 Yucci ya benimde bugün hafif kanamam oldu peteceyle sildim bitti acaba benimde öyle yok adet mi görecem kürtaj oldum 40 gündür daha adet olmadım bel ağrım var sadece
Deletedmom_787 Yucci bence yerleşme kanaması olmuş gibi regle 7 gün var diyorsunuz döllenmeden sonra 6-10.günlerde rahme tutunuyor bebek sizin muhtemelen yerleşme kanaması olmuş gibi
amphitrittee Ceydaaaaaaaaaa ya doktor gibi nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsunuz mesela belki daha farklı sağlıksal bir sorun var her önceden gelen kahverengi ya da pembe akıntı ya da kanama yerleşme kanaması olmuyor bir ton yerleşme kanaması olmadan hamile kalan insanlar var bu şekilde davranarak kişiyi de çok fazla endişelendim doktorculuk oynuyorsunuz ve bu hoş bir şey değil
rumusella Ay benimki de aynı bu şekilde benimde bat a 5 gün vardı. Dün geldi testte yapmadım negatif görmek istemediğim için beklemedeyim. Kanamaya dönecek mi dönmeyecek bekliyorum. Rabbim hakkımızda hayırlısını versin.
Yucci rumusella amin inşallah ben de çok merak içindeyim inşallah hamileyizdir. Testi yaparsan beni de etiketle merak ettim
Ceydaaaaaaaaaa Yucci bence adet olacağınız günden 2 gün önce verin bazen yerleşme kanaması dışında kanamalar da olabilir belki tekrar yumurtluyor olabilirsiniz o yüzden 2 gün önce vermeniz daha sağlıklı olur inşallah gönlünüzden geçen olur ☺️
Yucci Ceydaaaaaaaaaa ovulasyon testi de yaptım ama negatif çıktı bilmiyorum beklemekteyim ama zaman geçmiyor sanki
Yucci hdjdkk ya gittim doktor zaten bir değişikti böyle sert duruyordu sonra ultrasonla baktı üstten temiz dedi. Reglinin ikinci günü gel kan tahlili yapalım dedi gittim bende anlamadım birşey