Zs3450 Regli yeni biten yumurtlama döneminde olan kızçeler neler yapıyorsunuz bu ay daha bır umutluyum inşallah bakalım 🥰
dil_n Zs3450 kürtaj sonrası 8.gundeyim lekelenmeler bitti sence denenmeli mi yoksa 1 regl beklenmeli mi
Mahbuss Zs3450 bugün 15. Günüm Dün yumurtlama günümdü tahminime göre belirtilerim vardı çünkü Umarım olmuştur gerisi Allah’a kalmış Bat 3 -4 Kasım görünüyor takvimde 3 ay önce kimyasal geçirdim bende
Nurkhrmnn dil_n geçen sene 13+5 haftalık gebelik kaybım oldu kürtaj olmadım bebek tahliye edildi normal doğum süreci gibi süreç geçirdim doktorum yeni gebelik için en az 3 ay beklemem gerektiğini söylemişti ama kürtajdan sonra hemen hamile kalan birçok kişiyede şahit oldum 🌸
Deletedmom_787 Geçen hafta düşük yaptım 🥺 kanamam yeni bitti bugün ovulasyona başladım inşallah bu ay sağlıkla tutunur bebiş 🥺🙏🏻💕🌸
Kivircikannee Deletedmom_787 canım rahim daha toparlanmamıştır bir regl beklesen daha iyi olur hem strese girmezsin
dil_n Deletedmom_787 sanki gerçekten biraz beklemen gerekiyor :) En azından sağlıklı gebelik olsun diye bir regl beklesen vücudun dinlense daha mı iyi olur sanki
Deletedmom_787 Kivircikannee kimyasal gebelik tekrar deneyebilirsiniz dendi canım bilmiyorum zaten hemen tutar mı
bozkurtttt Deletedmom_787 düşüğün ayağı içerde kalır derler,1-2ay rahim dinlensin sen dinlen,ben de yaşadım bundan 7sene evvel.sana iyi gelen şeyleri yap yürüyüş yap,müzik dinle romantik komedi izle sağlıklı beslen kendini sıcak tut sonra hoooop bir bebiş 🌸
Sss1947 Zs3450 bat 10 yumurtlama hesabıma göre yumurtlamam henüz olmadı ama 2 gündür uzayan bir yumurta akıntım var bilemiyorumm ne zaman yumurtluyorum