Arkadaşlar merhaba eşim iki haftadır görevde. Dün çatlatma iğnesi yapıldı. Eşim bu akşam geliyor. Sabah laboratuvarda aşılama için işlem yapılacak. Spermler pasif midir şimdi çünkü iki haftadır ilişkimiz yok? Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne olur yardımcı olun şimdiden umudum azaldı 😢