Ben istanbulda oturuyorum, dün akşam cerkezkoy acile gittim, dogumhane bölümüne aldirlar, nst falan yapıldı, hem ebe hemde doğum odası çok hoşuma gitti, tek kişilik bir oda hem temiz hemde anne ve bebek için gayet güzeldi bence ,tabiki doğumdan sonra anne halen o odada kalmaya devam ediyormu bilmiyorum, benimde ilk gebelik doğum odası hoşuma gitti, cerkezkoyu tercih ederdim yani