minikkalp2 Kızlar selam. Doktorumdan 38+5 için sezeryan günü isteyeceğim 39-40 gibi alıyorum demişti ama malum 2. Sezeryan. Hangi haftada oldunuz hangi haftaya gün aldınız
MerveNur- minikkalp2 34. Haftadayım bana söylediği tarihe göre 38 oluyorum ama o da bana erken geldi 39u beklesek mi demeyi düşünüyordum
Miinniik minikkalp2 38+4 gün vermişti doktorum zaten o gün suyum geldi doğdu minnosum ama bi sorun yoksa bende 39a kadar beklemek istemiştim. Anne karninda ne kadar kalsa o kadar iyidir bnce
MerveNur- minikkalp2 yok ben sormuştum tahmini ne zaman olur diye bi aralık söyledi o da 38e denk geliyor . Ben de akrep olmasın yay olsun istiyordum 😂😂
minikkalp2 MerveNur- hiç öyle takıntım yok da okulların tatil oldugu döneme gelsin istiyorum sadece annem rahatca yanımda kalsın diye 😂
MerveNur- minikkalp2 bana da şehir hastanesi 39da alırız demişti . Tabi bunlar plan belki bebekler kendisi erkenden gelmek isteyecek 😂
minikkalp2 Miinniik evet katılıyorum ama önceki sezeryan dikişim biraz sorunlu ve 33. Haftadan beri incelme ve yırtılma basladı yürürken oturup kalkarken vs yogun bir dikiş ağrısı cekiyorum. Gelişimi de biraz önde aslında bana kalsa beklemek istemiyorum
SuEr_Tu1512 minikkalp2 Ben geçen hafta salı gittim aşko tam 37ydim. Yarın tekrar kontrolüm var tam 38 oluyorum, erken almazsa 38+3te doğumum var inşallah 🙏