Sevgili anneler/anne adayları🧡ben geçen hafta oğluma kavuştum çok şükür 🙏
Pazar öğleden sonra kasılmalarım sıklaşıp düzenli hale gelmeye başlayınca akşam 20.00 gibi hastaneye geçtik. Nst ardından çatı muayenesi yapıldı 2 cm açılmıştım, çorba içmeye çıktık döndüğümüzde dalgaların şiddeti artmıştı. Kısa bir süre sonra suyum geldi ve ardından her şey çok hızlı bir şekilde gelişti. Kontrol ettiklerinde açılmam 5 cm olmuştu, doktorumu aradık. Hypnobirthing kitabındaki nefes egzersizlerini yaptım, sıcak duşa girdim, yürüyüş, malasana, pilates topu, tüm tuşlara bastım 😁 dalgaları mümkün olduğunca gevşeyerek nasıl karşılayabilirim araştırmaları yaparken tekrar kontrol ettiler ve hemen doğumhaneye aldılar. O sırada doktorum geldi, en zorlandığım kısım ıkınmak oldu, gücümü nefesimi ayarlamakta zorlandım. Çok şükür doktorum süreci çok güzel yönetti ve 00.34 te oğlumu kucağıma aldım. Sonrası zaten anlatılmaz yaşanırmış 🥹
Darısı hepinizin başına, sağlıkla kolaylıkla kavuşun minik canlarınıza 🙏🥰
Gebeliğinin başlangıcında olanlara tavsiyem mutlaka ama mutlaka yoga/pilates yapın, özellikle pelvik taban egzersizlerini mutlaka uygulayın.
Doğumu yaklaşanlara tavsiyem pelvik taban kaslarını gevşetecek nefes egzersizleri yapın mutlaka. Sancıların şiddeti artınca istemsiz olarak kasıyoruz pelvik taban kaslarını, ama doğumu hızlandıran o kasları gevşetmek. Mutlaka gevşeme egzersizleri yapın 🧡