Merhaba kızlar burada o kadar çok şey okuyoruz ki normal doğum isteyen biri olarak normal deoğumsan vazgeçmek üzereyim okuduklarımdan dolayı , durum herkeste aynı mı yoksa nadir görülen şeyler mi çözemedim , bahsettiğim konular şu
Kesi atılırsa vajen eski halini almıyor mu ?
Normal doğumdan sonra genişleme dediğiniz şey kesin oluyor mu yoksa çoğunlukla eski haline dönüyormmu ?