kidsin şifresini unuttum buraya sorayım dedim 35 günlük oğlum çok fazla sütüm gelmediği için mama destekli gidiyoruz kaka yapması 3 4 günü buluyor geçen salı yaptı dört gün derken cumartesi yaptı iki üç gündür yine kakası yok normal mi yoksa mamayı mı değiştirmeliyim sma optipro kullanıyoruz genelde bire bir ölçü yapıyorum mamayı 60 ml su iki ölçek mama gibi