Kızlar 36+4 oldum sabahtan beri mide ağrısı karın gerginliği vardı hastaneye gittim yavaş yavaş yürüyebildim genel cerrahiye gittim basur için şimdi evdeyim aşırı derecede kasılmalarım var ve her dakika artıyor belden kasıklarıma vuruyor kasıklarım acıyor bebek hareketleri aşırı can yakıyor bu normal mi