Duygusu Merhaba arkadaşlar 12+7 günlük gebeyim yarın bebeğimin cinsiyetini öğrenme günü çok heyecanlıyım. 🙈🥳 Eşimde benimle dr geliyor. Ama ben ona süpriz yapmak istiyorum cinsiyeti için nasıl bi plan yapıp nasıl bi süpriz yapabilirim önerilerinizi alabilirmiyiiiimm 🙈😍🌸💁🏻♀️
Melihadur Duygusu canım bende 15 haftalık hamileyim geçtiğimiz Cuma günü gittik ama kesin birşey söylemiyorlar o yüzden biraz erken sanki
Cegdem Duygusu pasta yaptırın dışı beyaz olsun içini cinsiyete göre pembe ya da mavi kremalı yaptırın birlikte kesin pastayı 😁
[silindi] Duygusu ben 12+5 iken gitmiştim büyük ihtimal erk dedi ama bebeğim uyuyordu hiç kımıldamadıgı halde dedi bence öğrenirsin gösterirse
Duygusu Melihadur bakalım inşallah belli olur 🙇🏻♀️ peki öğrenirsem nasıl bi süpriz yapayım kızlar sizce 🤦🏻♀️
Duygusu Kahramanlar ya bende erken demiştim de doktorum salı gel demişti kesin görürüz dedi. Gittiğim doktor annemde kardeşime gitmişti cinsiyet konusunda erken verebiliyor demişti ama bakalım kısmet ☺️💁🏻♀️
SelmAkqun Benim şansıma doktor eşimin benimle qeldiqi qün söyledi onun yanında 😂 yoksa pembiş patikler yada pembiş ayakkabı alır bi kutuya koyar werirdim eline 😂😂😂
Duygusu [silindi] benim bebeğim kıpırdadı gördüm de tam 12 haftalıkiken. Dr. Demişti hareket ediyo ama bacagını açmıyor kordonda olabilir penisde olabilir demişti. Bakalım hayırlısı ☺️