Geceleri uyuyamamaya başladım aslında 16 haftayız ama neden böyle olmaya başladı bilmiyorum. Ee ben kalkana kadar saat 2:30-3 oluyo yani kalkar kalkmaz hemen bişi yiyemediğim için 3 gibi yiyorum. Acaba bebek acıkmış mıdır diye düşünüyorum. Birde kızlar ben canım ne isterse yiyorum sağlıklı pür dikkat yiyemedim daha avakado bile midemi bulandırıyo.