busrax_ yumurtlamayı ovulasyondan takip etmedim belirtilerden yola çıkarak değerlendirdim . Çatlama ağrısı ve akıntı olduğu günleri değerlendirdim. İlk gebeliğim korunduğum halde tek seferde olmuştu. İkincinin zor olduğunu buradan öğrendim o yüzden endişeliyim doğrusu 🙄