Kalbimde Kızlar 37 haftalık gebeyim bek sanki böyle rahim kısmına bıçak saplıyor Muş gibi ağrım var yaklaşık 1 saatir geliyor gidiyor niye Böyle oluyor başına gelen varmı ilk gebeliğim bilen varsa lütfen yazabilir mi
Hnmli Kalbimde benim 30 dan beri böylr çok iş yapıp ayakta kalınca böyle oluyor dinlenince bir güne geçiyor
Coolmum Kalbimde 36+3 bende çok yürüdüğümde ve eğilip kalkarsam oluyor bıçak saplanması gibi ya çok kötü
Hizliveofkeli Benim de oluyor. Ayaktayken hemen bir yerden tutunma ihtiyacı falan hissediyorum. Galiba aşağı aşağı vuruyor çocuk elini kolunu 😂 ya da aşağı yerleşmeye çalışıyor bilmiyorum.