Kuromi Hanımlar merhaba . 3 gündür başıma ara ara ağrı giriyor gözümede vuruyor ağrı kesici çok etki etmiyor. Doktora gittim tansiyon normal, kan normal ,bebekte iyi ama bu baş ağrısı beni maf ediyor. Aynı durumu yaşayan varmı ?
mrsozturk Merhaba ağrıyı çözebildiniz mi acaba? Benim bugün 7.günüm. İlk günler kadar şiddetli değil ama özellikle gece ve sabah ilk uyandığımda dayanılmaz ağrıyor. Nörolojiye de gittik dakat herhangi bir şey çıkmadı