bahayss Merhaba 19 ekim bat tarihim 16 ekimde kan verdim negatif çıktı ama şuan da daha adet olmadım göğüslerim de ağrı kadığımda batma var acaba regl belirtisi mi yoksa geç döllenme vs olabilir mi kanda negatif görüp sonradan hamile olduğunu öğrenen varmı acaba
CEKAS bahayss sat 10 Eylül, benim 16’sına kadar negatifti 6 günlük gecikme ile. 18’i idrarda pozitif gördüm. 16’sında gitseydim 4 falan çıkardı en fazla diye düşünüyorum. Yani geç ovulasyon olduysa regl olana kadar şans devam ediyor.
hxmsnd Benimde 17 âdet olmam lazımdı olmadım iki gün geçti adetim test yaptım çıkmadı şuan dört günüm geciyo acaba varmıdır lütfen cevaplarmisniz