Kızlar geçen hafta gebelik testinde pozitif görmüştüm daha doktora gitmedim henüz bugün yeni kan tahlili yaptırdım sonra geçen hafta bide ayağımın üstüne düştüm kırmışım beşinci parmağımın tarak kısmını eklem kemiği sanırım 🥹🥲 doktor 3 hafta kalacak alçıda dedi bugün 10 gün oldu inşallah haftaya çıkar ama psikolojim çok bozuldu bazen topuğumun üstüne basmak zaptında kalıyorum mecburen hep walker ile yürümek de yorucu oluyor dua edin bana çabuk iyileşeyim ya 🥹