20 haftalık olduk hala da devam ediyor ekstra bel ağrısı da eklendi doktora söyledim çok erken başlamış dedi kalçamın tam ortasına ağrı giriyordu ayağa kalktığımda zor yürüyordum bana D vitamini verdi ondan mıdır bilmiyorum ama biraz daha hafifledi kalça ağrısı sadece sırt üstü yatınca bel ağrısı oluyor