Merhaba arkadaşlar size bi sorum olucak 7 haftalık hamileyim ilk hamileliğim o yüzden cinsiyet konusunda çok heyecanlıyım ve sabırsızım ınstagram da bi site de ultrason kağıdının fotoğrafını atıp tahminde bulunuyorlar ramzi teorisine göre bende attım belirli bi ücret ödeyip kız dediler chatgbtye sordum o ise erkek dedi aranızda var mı böyle yapıp doğru sonuç çıkan 🤭😔🥲