gulsahh52 Bu ay kimyasal gebelik yaşadım , şuan regl oldum ve doktor regl ile beraber atacağımı söyledi daha sonra beta baktırdım sıfırlandı yani benim suan bi kaç ay beklemem gerekmiyor dimi yeni gebelik için , normal döngüme döndüm çünkü
suheda57 Canım bende kimyasal gebelik yaşadım senin gibi regl şeklinde düştü üstünden 6 ay geçti şuan 20 haftalık hamileyim ben düşük olduğu gün doktoruma sordum korunmana gerek yok dedi düşükten sonra 2 ay korunmadık 2. Ayda hamile kaldım tekrardan
gulsahh52 suheda57 hayırlı olsun canım rabbim sıkıntı vermesin , bu ay bakalım nolucak benim zaten ilk denememdi oda kimyasal oldu
suheda57 gulsahh52 stres yapma benim en büyük sıkıntım tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korktum stres yaptım ama çok şükür sıkıntısız ilerliyoruz
Briahll gulsahh52 beklemene gerek yok canım ben de kimyasal dan iki ay sonra hamile kaldım şuan 31+6 haftalık olduk çok şükür. Hayırlısı ile en kısa zamanda nasip olur inşallah 🥰🌸
Briahll gulsahh52 hayır beklemedim canım toplam 3 kez kimyasal geçirdim farklı zamanlarda. Doktorum kimyasal da beklemeye gerek yok demişti. Kimyasal dan sonra Reglim biter bitmez denemeye devam ettik son kimyasal dan 2 ay sonra nasip oldu çok şükür.
gulsahh52 suheda57 evet ben bu ay çok streslıydım ama artık oule olmicam hatta hemen test de yapmayı düşünmüyorum beklicem