Yani her türlü zararlı olduğunu bildiğimiz bir şey. Hamile öğrendiğin gün bırakılması gerekiyor bence. Süte geçer mi konusunda sizin vücudunuz zehirleniyor sonuçta ve vücudunuzdan bir bebek besliyorsunuz. Bebeğe zararı olduğunu düşünmek çok zor değil bence.