Fundayim ben en son 21haziranda regl olmuştum 25 Ağustosta doktora gittim testim pozitif çıkınca arada nerdeyse iki ay var yani 8 haftalık çıkması gerekirken 6 haftalık keseye uyumluydu doktorum geç döllenme olduğu için son adet tarihini düzenledi 10 Temmuz yaptı bende Pcos var geç döllenme de yumurtlama gününün kayması döllenmenin de gecikmesine sebep oluyor sizin reglinize daha 6 gün varmış bence gecikme yaşarsanız tekrar kan verin