egegokcee Merhaba kızlar bu jelden kullanın olumlu sonuç alan bilgisi olan var mı yorumlarına baktım çok iyiydi olumlu sonuç alan çok olmuş
birumut_ egegokcee geçen ay kullandım sonuç yok bu ay da deneyeceğim gerçekten yorumları çok iyi insan güvenmek istiyor
busrax_ egegokcee bu jelle gebe kalan kadar kalamayan da var öneren doktor da var önermeyen de. bende ikilimde kalıp almamıştım.
Deletedmom_297 egegokcee bende aylarca yok ya jelle olacak iş mi falan diye almadım sonra ya bi deneyim ne kaybedeceğim dedim 800 tl fiyatı var en azından denemiş olurum dedim hiçte umudum yoktu açıkcası işk denemede olmadı ikinci denemede de sırf bitsin diye diye yaptım ikinci denememde kaldım ikilemde kalacak bir durum yok kaybedeceğiniz sadece 800 tl tüp bebek ve aşılama ücretleriini düşünğnce 800 tl hiç kalıyor yanında
mehtapdefne21 benim eşimde sıkıntı var benimde amh biraz sıkıntılı çok değil. 1 seneye yakın olmuyordu çoçuk hatta doktor direk tüp bebek dedi bi kızım olduğu için bekliyordum. bunu aldım 2. ayında hamile kaldım bence şans verin tutunmayı sağladığını düşünüyorum