juli_naz hayır çünkü açılınca bebekte çok büyük bi boşluk hissi oluşuyor sürekli sıkı sarılmak istiyor uyanık olduğu zamanda bacak kol boşluğa düşünce korkuyor uyanıkken sıçramalar başlıyor ve doğal olarak ağlama krizleri… sonrasında bağımlılık oluyor yine aynı şekilde uykuya dalması için kundak yapmak gerekiyor yenidoğan döneminden sonrada. Biz daha geç gelişim yaşayan çocuklarız mesela çünkü hep kundak yapılmış ve bebeklerin bir süre sonra uykudan uyandığında kendini keşfetmesi gerekiyor elleri kollarını oynatıp biyerlere temas etmesi gerekiyor etmeyince gelişim tabiki yavaşlıyor. Bebeğimiz anne karnında bile uyurken ellerini kollarını haraket ettirebiliyor zaten parmaklarının kıpırdaması kolunun parmak mesafesinde sıçraması onu uyandırmıyor