2 sene önce motosiket kazası geçirdim ve pubis kemiklerim kırıldı. (Kasık kemiği) doğumda etkilenir miyim? Normal doğum çok mu zor geçiyor sezaryen ihtimali daha mı yüksek olur? Doktorum kendisi kaynadığı için ve herhangi bir platin vs takılmadığı için sorun olmayabileceğini ama yüksek ihtimal olarak sezaryen olabileceğini söyledi. Normal doğururum diyordum 😂😅 hamilelik ilerledikçe kalça ağrılarımın daha da artabileceğinden bahsetti. Var mı benim gibi sakatlık ya da hastalık geçiren? Sohbet edelim