FatmaZehra06 Aynı haftada olanlar burada buluşalım nasıl gidiyor cinsiyeti öğrendiniz mi 🌸 Kaçıncı gebeliğiniz
busepolatt FatmaZehra06 2. Gebeliğim 13+2 şuan doktor geçen hafta kıza benziyor dedi perşembe tekrar gidicem bakalım sizin kaçıncı haftanız öğrendiniz mi cinsiyeti 😌
senay122 FatmaZehra06 17. Haftaya girdim bu gün 2. Gebeliğim bi oğluşum var 2. Gebeliğimde ilk gittiğim yerde 13 hafta bana 100%75 kıza benziyor dedi farklı yere gidince de 15 hafta da erkek dedi ilk kez başima böyle bir durum geldi önümüzde ağ başında gidicem o zaman kadar net olmuş olur çok meraklıyım
atesvesu FatmaZehra06 ben yarın ikinci trimester e geçiş yapıyorum inşallah şuan 12+6 haftaligiz üçüncü gebeliğim 🐣
busepolatt senay122 Allah bağışlasın benim de bir oğlum var doktor kordonu bacak arasına almış ama kemik yapısına göre kız dedi bende hala heyecanla bekliyorum perşembe farklı doktora gidicem bakalım 😌
senay122 busepolatt ayyy sizde aynı durumu yaşamışsınız inşallah benim bir dahaki ay artık 5. Ay oluyor belli olur oğluşım var ne yalan bununda kız olmasını isterim😍🌺 allah gönlümüze göre versin siz kaçıncı haftada gittiniz acaba özel mi devlet mi
FatmaZehra06 @busepolatt bizde 14 haftalık olduk bugün henüz cınsıyetını ogrenmedım bıraz beklemek ıstedım çok yanılma oluyor dıye 17. Haftada kontrolüm var ınsallah ogrenırım bende çok merak edıyorum ilk gebelıgım 🥰🌸💞
ddrys Bende 25 nisanda dogum yapıcam cinsiyet ögrenmedim daha 10 gün sonra gıdecem inşallah belli olur
busepolatt ddrys uygulamaya göre benim de 25 nisan görünüyo kemik yapısına göre kız dedi bakalım değişecek mi 🙂
dozkaraca Benim ilk gebelik, ikiz. 13+2 deyiz. Birisi kesin kız dedi dr diğerini 16. Hafta net görürüz dedi 😅
busepolatt senay122 üniversite hastanesinin özel bölümüne gittim 12+4 deydim şuan 13+2 yim sizinde mi kordon bacak arasındaydı 🙂
ddrys busepolatt canm ben en son 1 ay önce gtmıstım zor randovu buldum doktoruma bu ayın 30 da gıdecem inşşlah cinsiyet belli olur
senay122 busepolatt bana öyle bir şey denmedi ilk gittiğim yer bebek 100%75 kıza benziyor kemik yapısıyla sonra gittiğimde ise kemik yapısına göre erkek dedi kesin bir şey denmedi bana
ments FatmaZehra06 14. haftanın içindeyiz bizde , oğluşum olacak Allah’ın izniyle, ilk gebeliğim. Yorucu ve heyecanlı 🤲🏻🤍