xyzxyz Bebegimle_00 isim koyarken soyisim çok önemli. Ona göre uyumlu bir isim olmalı. Ad soyadı söylerken tek seferde kolayca söylenmeli. Soyisin kabaysa isim naif tek heceli olmalıö örneğin ali,efe,kaan,ege gibi