Bbsozlm Kızlar 20 haftalık gebeyim göğüslerim çok çatladığı için doktordan çatlak kremi istedim Lierac önerdi ama eczaneden fiyatını sordum 225 lira dedi bana çok fazla geldi kullandığınız uygun etkili çatlak kremi varsa önerirmisiniz yada başka bi önerisi olan varmı
Hulyalp Bbsozlm canim az daha bekle ayin 8 inde kadinlar gunu diye bir cok urunde ve bir cok sitede indirim olur o zaman arastir
Hulyalp Bbsozlm ben hindistan cevizi yagi ve aktardan aldigim karisik yag var onlari suruyorum ikizlerim var 5 ayliklar ama karnim 9 aylik gibi oldu. Elime gectikce suruyorum
Deniziiimmm Canım benim çatlamaya çok müsait bir yapım var. O yüzden en başından beri sürekli nemli değil yağlı tutuyorum😁 bebek yapı,bio oil, Hindistan cevizi yağı aklınıza ne gelirse... sürekli yağlanıyorum eşim bile dalga geçer oldu. Ama 36haftalık hala çatlama olmadı çok şükür. Ve karnım çok sivri ona rağmen. Tavsiyem pahalı kremler yerine sürekli orayı nemli tutmanız. Kuruduğu zaman çatlıyor
Kardelen25 Deniziiimmm CNm Hindistan cevizi yağı nı direk mı kullanıyorsun birde marka fark etmez demi
MeFa Deniziiimmm ya bende bio oil sürüyorum. Şuan çatlak filan yok 18.haftamdayım ama çatlamadan sürmek gerekiyor galiba değil mi? 2-3 günde Bi az mı olur sizce?
Edssm Kakao yağı tek geçer 2. Şişemi bitirmek üzereyim bi tane çatlağım yok 35. Haftadayım inşallah da olmaz yağın faydasını görüyorum kesinlikle hemde eczaneden şişesini 6-7 lira gibi bi fiyata alıyorum
UcanHamile Bbsozlm hindistan cevizi yağı bulun saf olandan watsons ta falan var diye biliyorum. Ben sadece onu kullanıyorum en son gittiğimde doktorum ne güzel nemlendirmissin cildini hiç çatlağında yok demişti.
Bbsozlm UcanHamile katı olanımı kullanıyorsunuz acaba bi yerde katı olanı daha iyi diye okumuştum bilgim yokta
UcanHamile Bbsozlm genelde hepsi katilasiyor zaten ben kullanmadan bi süre önce petek üstüne koyuyorum eriyince öyle sürüyorum. Saf olmasına dikkat etmeniz yeterli
Deniziiimmm MeFa ben her gün günde 2kere belki daha fazla sürüyorum. Ama dediğim gibi çatlamaya müsait bir yapım olduğu için korkumdan sürüyorum. Belki size o kadar gerekmez bilemiyorum. Ben 12.haftada başlamıştım.
Psikolog_anne Bbsozlm birkaç gün önce trendyolda indirimdeydi lierac 200 ml 95 liraya aldım, takip ederseniz tekrar denk gelir belki