Tam 18+1 im. Hani enerji gelecekti . Hani hamileliğin balayı dönemiydi. Arkadaslar ben duzelmiyorum. Hala prilam kullanıyorum hala midem bulanıyor. Elimi kolumu kaldıracak halim yok evin işini zorla yapıyorum bıktım herseyden nefret ediyorum . Bana yardımcı olacak ne ana ne kardes ne kaynana kimse yok tekim . Eşimden de hiç bi destek yok. Ben ne zaman duzelecegim 1 tane de 4 yaşında kızım var onunla oyun oynamak felan da istemiyorum. Çünkü enerjim yok . Kendimi toplayamıyorum.