Asekrn Rahimde kanama varmış ilaç iğne verdi takibe aldılar kese görünüyor ama içinde bebek görünmüyor diyo doktor varmı böyle yaşayan sonradan düzelen ?
bebekuffgbkm Asekrn kaç haftalıksiniz bende bugün acile gitdim adete göre 61doktor 66diyo kese var bebek için birşey solmedi
Asekrn bebekuffgbkm o zaman devlete gitmiştim ilgilenmedi tam sonra özele gittim saklanıyormuş bebiş kalp sesini duydum gayet İyiz şimdi 16haftalık oldum Elhamdulillah
bebekuffgbkm Asekrn doktor gittdin zaman doktor adet tarihinisiz soruyormu benim sormadı kese ölçüp soluyo