Evet bende korkuyorum hatta vajinismus hastasıyım devletteki doktorlara bunu söylememe rağmen ilgilenmediler sezaryen olasada alttan bakmaliyiz zorunlu falan dedi bir doktor vardı dediki psikologa git ve belge çıkart hasta olduğuna dair yoksa seni zorlarlar dedi bende bu durumdan korktuğum için sezaryen seçtim. Çevremdeki herkes normal doğursan olmaz mı sezaryen olma hayatın boyunca çekersin boş boş konuştular ama ben kendim için ve bebeğim için sağlıklı olanı seçtim sizde öyle olanı yapın anne ve bebek için ne uygunsa..♥️