Bana hamileliğin başından beri annem teyzemler güzelleşmişsin dediler özellikle eşim diyordu. O yüzden kız olmaz mümkün değil diyorlardı ancak doktorum 90% kız dedi bu çarşamba 16 haftam oluyor netleşecek artık ama biz kıza hazırlık yapıyoruz değişmez zaten diye. Çoğu kişide oluyor ama gerçekten benim en korktuğum oydu zamanında sivilcelerim vardı geçirdim onları bir şekilde yine olsaydı diye ama beyaz tenli ve hassas ciltli biri olmama rağmen bir şey olmadı niyeyse😂😂😂