meff Haftadaym kahverengi akıntı ve kan geliyordu ve bebeğim gelişmemiş yeterince düşük olabilir dedi progestan verdi doktor ne yapabilirim akıl verin lütfen
Meltemanneolsun meff geçmiş olsun canım öncelikle her şey Allah’tan bunu unutma🙏🏼 ilacını kullan ve ayağa kalkma hep uzan. Sagliklikla gelsin 🙏🏻
Bnenebiy53 meff bozma moralini bol bol dinlen stres dahada kötü yapar herşeyi Allah’ım korusun ikinizide 🤲🤲
Meltemanneolsun meff ilk gebeliklerde böyle şeyler çoğu zaman oluyor canım zor evet düzelme ihtimali de var düşme ihtimali de hayırlısı ne ise o olsun🙏🏻 ben de ilk gebeligimde düşük yaşadım 7. Haftada 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi kızım 4 aylık kollarımda 🧿