S-nur1 Kızlar bebeğin sertleşmesini midemin hemen altında hissediyorum yani oraya toplanıyor orda geriliyor gibi yani burda okuduğum gibi de öyle çok aşağıya baskı sancı hissetmiyorum acaba hala baş aşağı değil midir sizinkiler nasıl
Nartanemmm S-nur1 sezaryense pozisyon önemli değil ki canım, hıçkırık tutunca da anlarsın baş tarafı nerde diye aslında 😁
Eres26 S-nur1 bebeğin başı aşağıda (kanalda değil ama asagi doğru ) bende midemde hissediyorum 37+3 daha bugün muayene oldum
S-nur1 Bu arada sezeryan olacağım 38.hafta ve içerisinde Pozisyonu çok önemli değildir heralde değil mi
S-nur1 Nartanemmm Valla yan tarafımda da hıçkırıyor tam böyle kasık hatta daha aşagıda da hıçkırıyor çözemedim ben henüz 😂