ozbekkk Kızlar merhaba biliyorum çok erken ama keseye göre cinsiyet tahmini yapan çok kişi gördüm bilgisi olan varsa bana da bir tahmin söyleyebilir mi♥️ 
Zelis_ozdrgn ozbekkk erkekk gibi benim oğluşumum da fasulye gibi kesesi ama değişiyor diyorlar kese ve benimki değişmedi 🥰
Sibel_72 Fasülye ise erkek yuvarlak ise kız diyorlar yani senın ultrason gorusuntusune göre erkek oluyor :) hayırlı olsın
ozbekkk emien2 canım daha 7+4 haftalığız tam yedinci haftaya girdigimden itibaren bulantılarım gece yarısına kadar devam ediyor kusmam çok yok