Merhaba anneleriim aranızda göğüs ucu ağrısı yaşayan var mı ve sızlama ve bebeklerinizin cinsiyeti ne Ben ilk defa böyle bir şey gördüm bugün de gittim kan verdim nedense idrarda çıkmıyor negatif çıkıyor bugün gittim kan verdim
Sonuçlar yarın çıkacak bakalım bir hafta önce verdim 0.200 çıktı doktor bir ihtimal olabilir dedi ve hafta daha bekleyelim dedi belirtilerim de var kasık ağrım var özellikle de bel ağrım çok var ve göğüs ucu Ağrı çok oluyor Ben iki kızım var hiç böyle ağırlar görmedim ve başka bisey olacaktıa korkuyorum benimle aynı belirtileri yaşayan var mı böyle bebeklerin cinsiyeti ile alakası var mı lütfen beni aydınlatın 🥲🥲