Merhaba, ben 32-37 arası çalışabilir raporu aldım, öğretmenim. Fakat bu hafta yani 34. haftamda doktor 5 günlük çalışamaz raporu verdi sancım çıktığı için. Haftaya çalışmaya devam eder 37 de ayrilirsin dedi . Aklıma takılan şu ki haftaya tekrar çalışabilir raporu mu almam gerekiyor bilen var mı süreç nasıl işler