minikoglum Merhabalar düne kadar baya hareketliydi bebiş ama bugün çok fazla haraket etmiyor öncesinde ayağı falan can yakıcı oluyordu şimdi de hissediyorum bazen ama böyle sanki çok çok derinden gibi hareketler neden böyle oldu acaba tedirgin oldum
Mrvmrv78 minikoglum bende 36+6 yım benimde eskisi kadar hareketli değil sadece döndüğünü gerildiğini hissediyorum sanırım yerleri daralıyor
annesininincitanesi minikoglum Günde 8-10 hareket hissetmeniz lazım bunun için de tatlı bir şeyler yiyip sola uzanırsanız daha kolay hissedersiniz. Sayı bundan daha azsa mutlaka nstye girin. Ama hareketleri azalacak artık ona da hazırlıklı olmak lazım yerleri azalıyor ben de 38 haftalığım son birkaç haftadır eskiye kıyasla çok sakin hareketleri… Sağlıkla kucağınıza alın 🌸🙏🏻
minikoglum Mrvmrv78 yani normalde dün akşama kadar gerildiginde falan hissediyordum bugün böyle minik minik pıt ediyor
Mrvmrv78 minikoglum tatlı bişeyler yiyin kahve için bi sol yanınıza uzanın hala aynı devam ederse olmadı acilde bi Nst ye girersiniz
Eres26 minikoglum artık yerleri de daha dar olduğu için azalmalar olur ama dediğim gibi doktor günde 10 kez hareket hissetmelisin diyor