Kızlar daha önce konu açmıştım. 13 ekim negatif 18 Ekim de yaptığım test silik pozitif çıktı
Bugün kan verdim ama dayanamadim test yaptım 20 Ekim ve negatif çıktı.
Ama karın ağrısı, adet gecikmesi, göğüs hassasiyeti ve mide hassasiyetim vardi. Bugün belirtiler azaldı veya yok oldu.
Kafam çok karışık gebelik istemiyorum kan sonucu bekliyorum
Adet olmam gereken tarih 14 ekim