tekinkebeli Bende düşünüyorum. Lisan KPSS sınavına denk gelmesinde doğumum.🤭Sınav bittikten sonra doğumum olsa iyi olur
2princessmother tekinkebeli Allah nasip ederse Nisan Mayıs gibi gözüküyor doğum Allah herkesin yavrusunu sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip eylesinn🌼💗🥹