zeynepkazgann genelde tatlı yiyip su içip sola yatınc falan diyolar bende bazen işe yarıyo bazen yaramıyo genelde de akşam yatarken falan hissediyorum gün içinde ayakta olup iş yaparken vs hissetmiyorum zaten daha küçükler hareket hissetmeyince endişelenmek için erken içiniz ferah olsun bazen de uzun uzun uyuyolarmış :)