Su88 Sevgili anneler yada anne adayları bu beşikten alıp memnun kalan varmı ? https://m.n11.com/heyner-ahsap-organik-60x120-besik-anne-yani-kademeli-bebek-besigi-P280888923
Serapw Arkadaşım bu marka kullanıyor.ben de çok benzerini aldım hepsiburadadan.henuz kullanmadım ama kurulumu kolay we doğal ahşap olması güven veriyor.ayni zamanda kullanis li olduğunu düşünüyorum on tarafını çıkarabiliyorsun.kademeli indirip kaldırabiliyorsun.hepsiburadaya da bak derim arkadaşım.orda daha uygundu sanki
Su88 Symgmnr uzun zamandır bakıyorum yer problemim var o yüzden fonksiyonlu ve kullanışlı geldi bana o yüzden alan ve kullananlara sormak istedim sanırım bende bundan alacağım 🤗🐣
Su88 Yrasime sağlıkla gelsin minik kuzu inşallah 🤗 kalite açısından nasıl peki söylenildiği gibi 5 yaşına kadar çocuk yatabilirmi az çok anlaşılıyordur
Serapw https://www.hepsiburada.com/babybee-dogal-anne-yani-besik-krem-60-x-120-cm-p-HBV00000F8OCX?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQiAtvPjBRDPARIsAJfZz0pE9koQHRIq6GW46iPdENEyQUlFUFbw37k2iQjoeZijvTV1s_pBGIAaArOoEALw_wcB Su88 benimki de bundan farklılık desenlisi sadece