Merhaba 10 Ekimde 6+0 olarak doktora gittim ve iki kese göründü karından baktı 2 hafta sonra 24 Ekim de tekrar gel dedi çok stresliyim hem de heyecanlıyım daha önce 7.haftada düşüğüm olmuştu bu sefer coraspin ve progestan verdi doktor ama hiç belirtim yok uyku ve halsizlik dışında o da ilaçtan kaynaklı herhalde içim içimi yiyor aynı şey olursa falan diye 24 Ekim de 8+0 olarak gideceğim kalp atışlarını duyar mıyım