Superisibeyza Zeynep248 kesesi böyle olunca kız derler ama bilmiyorum tamamen görmek beni duygulandırdıgo için geldim ultrason resimlerimiz hepimizin cok olağanüstü değil mi maşallah 🥰
Zeynep248 Superisibeyza baktıkça duygulanıyorum şükürler olsun rabbime eşşiz bir güzellik verdi bizlere 🥹bir oğlum var iki duyguyu da tatmak isterim hayırlısı olsun hepimiz sağ salim alalım kucağımıza 🙏🏻🥰
Feyhan Zeynep248 bende bekliyorum heyecanla 12+2 yim bende cuma günü gideceğim bende kız hissediyorum ama hayırlısı hakkımızda
Eren1 Feyhan en aon ne zaman gittiniz doktora acaba bende bugün gidicem 11+4 fılanım umarım tahmınde bulunur
Zeynep248 Eren1 bugün gittim 10+4 haftalık benimki. Siz 12 haftalıkken gidebilirsiniz doktor tarama testi yapılacak dedi 12 haftada. Cinsyette o zaman tahminde bulunur belki 🤔
Feyhan Eren1 en son 9+3 günlüktüm 3 hafta sonra gel dedi ikili test için ölçümlere bakacak hemde tahminde bulunur o zaman cuma günü 13 haftaya yaklaşmış olacağım